BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Polak Krzysztof
Title
W reklamie oficjalnie i nie
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 42-45
Keyword
Reklama, Strategia reklamy, Komunikowanie marketingowe, Kultura, Język reklamy
Advertising, Advertising strategy, Marketing communication, Culture, Language of advertising
Abstract
Autor pisze o sposobach komunikacji z konsumentem, która miała na celu zbliżenie się do niego. Poszukiwanie bliskości wydaje mu się całkowicie zrozumiałe i potrzebne - zakłada bowiem, że dzięki bliskości możemy z konsumentem nawiązać głębszą więź i porozumienie, a przez to komunikacja stanie się bardziej wiarygodna, przyjazna i w efekcie zaakceptowana. Autor zwraca uwagę na charakterystyczne przekonanie, że bliskość fizyczna medium, jego obecność w różnych codziennych sytuacjach stanowi podstawę do osiągnięcia bliskości emocjonalnej, na której szczególnie zależy marketerom. W tekście przedstawiono inny punkt widzenia, w którym fizyczna bliskość medium ma znaczenie drugoplanowe, zaś kluczem do bliskości emocjonalnej jest sam sposób komunikowania się z konsumentem, ściśle powiązany kontekstem kulturowym, w którym odbywa się komunikacja.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu