BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dziekoński Michał
Title
Ta karta prawdę ci powie
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 6, s. 46-49
Keyword
Zarządzanie przedsiębiorstwem, Controlling, Kontrola marketingowa, Ocena działalności przedsiębiorstwa, Narzędzia controllingu
Enterprise management, Controlling, Marketing control, Performance evaluation of enterprises, Controlling tools
Abstract
Zdaniem autora, obszarem marketingu, który zyskuje coraz bardziej na znaczeniu, jest kompleksowa ocena skuteczności i efektywności działań marketingowych. W obliczu coraz większych wyzwań, przed jakimi stoją marketerzy kreujący, coraz większą rolę pełni precyzyjna ocena efektów, jakie przyniosły konkretne działania. Firmy poszukują odpowiednich narzędzi controllingu marketingowego, które pozwolą na rzetelne monitorowanie, czy określone kampanie przyniosły sukces. Artykuł traktuje o jednym z takich narzędzi – Marketingowej Karcie Wyników.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu