- Author
- Matuk Kamal, Suleiman Mohamed A.
- Title
- Wpływ Internetu na rozwój biznesu
Influence of Internet for Business Progressing - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (5), 2002, nr 953, s. 113-121, bibliogr. 15 poz.
- Issue title
- Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
- Keyword
- Biznes elektroniczny, Internet, Rynki elektroniczne, Handel elektroniczny
e-business, Internet, Electronic markets, e-commerce - Note
- summ.
- Abstract
- Celem artykułu jest przedstawienie wpływu sieci Internet na zmiany zachodzące w gospodarce rynkowej i określenie jej roli w tworzeniu rynku elektronicznego. Szczególną uwagę poświęcono korzyściom z handlu elektronicznego przez Internet.
Business by Internet has become very important, because it grow the use of selling and buying. Currently economy has come digital economic and Internet is phenomenom to provide good facilities in marketing. Therefore the authors suggest in article the influence of Internet for business progressing to show what it role in electronic commerce and economic trade. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
-
- Bartosiewicz M.: Handel w sieci. "Enter" 1999 nr 6.
- Callahan Ch.V., Pasternack B.R.: Corporate Strategy in the Digital Age. "Strategy & Business" II kw. 1999.
- Chmielarz W.: Handel elektroniczny - nie tylko w gospodarce wirtualnej. Warszawa, Wyd. UW 2001.
- Collin S.: Internet w biznesie - nowe perspektywy rozwoju. Warszawa, Wyd. Poltext 1998.
- Hartman A., Sifonis J., Kador J.: E-biznes - strategie sukcesu w gospodarce internetowej. Warszawa, Wyd. Liber 2001.
- Kisielnicki J., Sroka H.: Systemy informacyjne biznesu. Warszawa, Wyd. Placet 1999.
- Kowalski K.: Sklepy internetowe. "Internet" luty 1999.
- Krynicki J.: Wyniki badania e-handel w Polsce. "MediaRun.pl" 27 września 2001.
- Madej A.: Rynek e-commerce wart będzie 5 bln USD. "Computerworld" 25 maja 2001.
- Małachowski A. (red.): Komunikacja gospodarcza - rynek transakcji elektronicznych. Wrocław, Wyd. AE 2000.
- Olszak C.: Przemiany w organizacji jako wynik rozwoju systemów komputerowych. "Przegląd Organizacji" 1999 nr 5.
- Przybyła M. (Red.): Organizacja i zarządzanie - podstawy wiedzy menedżerskiej. Wrocław, Wyd. AE 2001.
- Szapiro T., Ciemniak R.: Internet - nowa strategia firmy. Warszawa, Wyd. Difin 1999.
- Tapscott D.: Gospodarka cyfrowa nadzieje i niepokoje ery świadomości systemowej. Warszawa, Wyd. Business Press 1998.
- Yesil M.: Creating the Virtual Store: Taking Your Web Site from Browsing to Buying. New York, J. Wiley 1997.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
1507-3858 - Language
- pol






