- Author
- Łoboz Iwona
- Title
- Internet - źródło informacji marketingowej
Internet - the Source Information of the Marketing - Source
- Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Informatyka Ekonomiczna (5), 2002, nr 953, s. 132-140, bibliogr. 7 poz.
- Issue title
- Informatyka ekonomiczna : wybrane zagadnienia
- Keyword
- Internet, Informacja marketingowa, System informacyjny przedsiębiorstwa
Internet, Marketing information, Information system of enterprises - Note
- summ.
- Abstract
- Celem artykułu jest przedstawienie znaczenia informacji marketingowej w Internecie dla przedsiębiorstwa. Omówiono podstawowe sposoby zbierania i zdobywania informacji marketingowych. Zaprezentowano również rodzaje badań marketingowych w Internecie.
The Internet is the medium communication - information for ever companies, institute of the government, states and people on the world, a particular for company strategic division and marketing division. In the XXI age information is the indispensable source for taking decisions in the matter the futher development company's direction of the strategic. Thank the Internet information have delivered very quickly and in short time. In the article I introduce the meaning information of marketing in the Internet for companies. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
-
- Kotler P.: Marketing. Analiza. Planowanie, wdrażanie i kontrola. Warszawa, Prentice-Hall International 1994, s. 115.
- Mazurek-Łopacińska K.: Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszar zastosowań. Wrocław, Wyd. AE 1996, s. 46-47.
- Informacja marketingowa, http://www.micon.cnet.pl/mat_sprzedaz99.html. Październik 01.
- Vassos T.: Strategie marketingowe w Internecie. Warszawa, Studio EMKA 1999, s. 79-94.
- Leszczyński G.: Internetowe badania marketingowe. "Marketing w Praktyce" 1998 nr 6, s. 24.
- Ruszczyk Z.: Internet w biznesie. Gdańsk, ODDK 1998, s. 290-309.
- Trojański M.: Badania marketingowe w Internecie, http://www.e-marketing.pl/. Październik 2001.
- Cited by
- ISSN
- 0324-8445
1507-3858 - Language
- pol






