BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Sękowska Magdalena
Title
Zachowania filtrowane, czyli istota sesji relacyjnego modelu Development Center
Source
Personel i Zarządzanie, 2007, nr 9, s. 47-48
Keyword
Kompetencje pracownicze, Model kompetencji, Zarządzanie kompetencjami
Employees competencies, Competence model, Competence management
Abstract
Artykuł na temat metody Development Center, która zawiera w sobie określony sposób myślenia o człowieku, wnioskowania na temat jego cech, myślenia o możliwościach ich zmiany czy rozwoju. Przedstawiony w artykule model umożliwia opis kompetencji związanych z relacyjnymi aspektami zarządzania, takimi jak: kierowanie zespołem, wywieranie wpływu, umiejętność argumentowania, umiejętność negocjowania, umiejętność współpracy, umiejętność rozwiązywania sytuacji problemowej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu