- Author
- Jankowska Barbara
- Title
- Strategie konkurencyjne w polskiej branży budowlanej
- Source
- Gospodarka Narodowa, 2003, nr 10, s. 43-62
- Keyword
- Konkurencyjność międzynarodowa, Przedsiębiorstwo budowlane, Konkurowanie na rynkach branżowych
International competitiveness, Construction company, Competitiveness of products - Abstract
- W niniejszym artykule zaprezentowano część wyników badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw budowlanych, które dotyczyły międzynarodowej konkurencyjności polskiej branży budowlanej. Autorka przedstawia, jakimi strategiami konkurencji dysponują polskie firmy budowlane. Badania zaostały przeprowadzone w 2002 roku i objęły 40 przedsiębiorstw budowlanych zarejestrowanych w Polsce. Wyniki prezentuje się w podziale na trzy kategorie rynków: rynek krajowy, rynek niemiecki i pozostałe rynki oraz w przekroju firm z różnym stopniem umiędzynarodowienia.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- B. Jankowska, Konkurencja wewnątrzbranżowa jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstwa, "Gospodarka Narodowa" 2002, nr 4
- Rocznik Statystyczny, GUS, Warszawa 2002
- Cited by
- ISSN
- 0867-0005
- Language
- pol