BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Jankowska Barbara
Title
Strategie konkurencyjne w polskiej branży budowlanej
Source
Gospodarka Narodowa, 2003, nr 10, s. 43-62
Keyword
Konkurencyjność międzynarodowa, Przedsiębiorstwo budowlane, Konkurowanie na rynkach branżowych
International competitiveness, Construction company, Competitiveness of products
Abstract
W niniejszym artykule zaprezentowano część wyników badań empirycznych przeprowadzonych wśród polskich przedsiębiorstw budowlanych, które dotyczyły międzynarodowej konkurencyjności polskiej branży budowlanej. Autorka przedstawia, jakimi strategiami konkurencji dysponują polskie firmy budowlane. Badania zaostały przeprowadzone w 2002 roku i objęły 40 przedsiębiorstw budowlanych zarejestrowanych w Polsce. Wyniki prezentuje się w podziale na trzy kategorie rynków: rynek krajowy, rynek niemiecki i pozostałe rynki oraz w przekroju firm z różnym stopniem umiędzynarodowienia.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. B. Jankowska, Konkurencja wewnątrzbranżowa jako determinanta konkurencyjności przedsiębiorstwa, "Gospodarka Narodowa" 2002, nr 4
  2. Rocznik Statystyczny, GUS, Warszawa 2002
Cited by
Show
ISSN
0867-0005
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu