BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Piesik Lech
Title
Klient nasz pan
Source
Gazeta Bankowa, 2007, nr 42, s. 34
Keyword
Bankowość elektroniczna
E-banking
Note
Zawiera wykres: Koszt pojedynczej transakcji (USD)
Abstract
Klient nasz pan – to bardzo stare powiedzenie, które w XXI wieku pozostaje nadal aktualne, a nawet nabiera coraz większej wartości, bo ta zasada zapewnia powodzenie usługodawcy w czasach konkurencyjnego rynku. Wolny rynek już mamy, ale konkurencyjny to on chyba na razie nie jest, bo to ciągle jeszcze kandydat na klienta musi spełniać różne niczym nie uzasadnione warunki, aby stać się tym klientem. Oczywiście to się zmienia, jednak tempo tych zmian w Polsce jest dużo mniejsze niż na przykład na zachodzie Europy. Bankowość pod tym względem nie należy do maruderów. Opisywany przez Andrzeja Gibasa bankowy oddział przyszłości do Polski trafi pewnie nieprędko, ale banki rzeczywiście poprawiają standardy obsługi klienta, korzystając z różnych rozwiązań back office’owych, przyspieszających podejmowanie decyzji, jak i rozwiązań front office’owych znacznie usprawniających komunikację z klientami. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu