BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Rutkowski Patryk
Title
Testowy klient sprawdza obsługę
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 7, s. 52-55
Keyword
Mystery Shopping, Obsługa klienta, Rynek obuwniczy, Badanie handlu
Mystery Shopping, Customer service, Shoe market, Trade research
Abstract
Artykuł jest opisem badania przeprowadzonego przez międzynarodową firmę, które miało sprawdzić, jak szansę na dodatkową sprzedaż wykorzystują sieci markowych sklepów z obuwiem. Badanie odbywało się za pomocą klientów testowych. Przeprowadzili oni łącznie 56 wizyt w sklepach Polsce, Czechach i na Słowacji. Okazało się, że wyniki sklepów w Polsce są znacznie gorsze niż u naszych południowych sąsiadów. Oceniano wygląd sklepów, prezentację towarów, obsługę klienta i budowanie jego lojalności.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu