BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Augustyn Adrian
Title
Marketing 3D uwodzi klienta
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 15-17
Keyword
Marketing doświadczeń, Strategia marketingowa, Efektywność marketingu, Teoria marketingu, Budowanie lojalności klienta
Experience marketing, Marketing strategy, Marketing efficiency, Marketing theory, Cultivation customer loyalty
Abstract
Autor przyznaje, że nie da się jasno określić, czym jest experiential marketing - znany również jako marketing doświadczeń czy marketing doznań. Nie jest to zdaniem autora żadne konkretne „narzędzie". To raczej sposób myślenia, który kładzie główny nacisk na tworzenie świeżych więzi pomiędzy firmą a klientem, głównie poprzez osobiste zaangażowanie tego drugiego. Więzi, które budowane są na pełnych emocji, ważnych dla jednostki doświadczeniach. Więzi, które głęboko zakorzenią się w pamięci, a przez to poprowadzą do zwiększonej sprzedaży i lojalności wobec marki. Pamiętać jednak należy, że doznania klienta wywołane akcją marketingową mogą być zarówno bardzo pozytywne, jak i bardzo przykre.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu