BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Ławicki Jacek St.
Title
Badanie jakości obsługi bankowej
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 50-53
Keyword
Obsługa klienta, Mystery Shopping, Metody badania pracy, Ocena działalności banku
Customer service, Mystery Shopping, Workresearch methods, Assessment of banking performances
Abstract
W artykule opisano efekty badania dotyczącego jakości obsługi klientów w jednym z banków. Zajęto się przede wszystkim trzema, istotnymi dla określenia jakości usług banku, problemami. Dążono do sprecyzowania, jakie są najistotniejsze kryteria stosowane przez klientów przy podejmowaniu decyzji o wyborze banku. Sprawdzano też, jakie są wyobrażenia klientów na temat obsługi bankowej. Zwrócono uwagę na typowe sytuacje, które psują reputację rynkową banku. Zdaniem autora jakościowe badania rynku pomagają ustalić najważniejsze grupy konsumenckie oraz obszary ich zainteresowania nabyciem określonej usługi finansowej.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu