BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mondry Aneta, Mitko Aneta
Title
SEM - sprzedaż czy wizerunek?
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 8, s. 79-85, bibliogr. 1 poz.
Keyword
Wyszukiwarki internetowe, Reklama w internecie, Wizerunek przedsiębiorstwa, Biuro podróży
Internet search engine, Internet advertising, Company image, Travel agency
Abstract
W artykule omówiono dwa przypadki wykorzystania SEM (search engine marketing) na przykładzie dwóch biur podróży. Każde z nich zainteresowane było osiągnięciem innego celu: rozwinięciem sprzedaży online oraz wzmocnieniem wizerunku marki. Zdaniem autorek reklamodawcy często źle pojmują ideę linków sponsorowanych i nie rozumieją zasad rządzących tą formą reklamy, w związku z czym popełniają błędy i przepłacają prowadząc swoje kampanie SEM. Okazuje się, że za tę samą cenę w wielu przypadkach mogliby uzyskać zwykle znacznie więcej. Zajmowana wśród linków sponsorowanych pozycja jest istotna, ale nie zawsze oznacza to, że im wyżej, tym lepiej. Wszystko zależy od budżetu kampanii, znajomości promowanej marki wśród internautów oraz od założonego celu działań SEM (sprzedaż, wizerunek, informacja, działania antykryzysowe).
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. http://bluerank.blogspot.com
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu