BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Meinardi Dominika
Title
Reklama dla znieczulonych
Source
Marketing w Praktyce, 2007, nr 9, s. 15-17
Keyword
Efektywność reklamy, Formy reklamy, Psychologia reklamy, Techniki reklamy, Reklama
Advertising efficiency, Advertising forms, Psychology of advertising, Advertising technique, Advertising
Abstract
Autorka twierdzi, że budując markę od podstaw, warto ,również z powodów finansowych, oprzeć działania na kilku zmysłach, nie tylko na bodźcach wzrokowych, jak to się dzieje najczęściej. Po pierwsze, niestandardowe kampanie w mediach nie są tak kosztowne, jak się powszechnie wydaje, a ich niewątpliwym atutem jest duża zauważalność i dodatkowy PR, wynikający z zainteresowania oryginalną kampanią zarówno ze strony dziennikarzy, jak i konsumentów. Po drugie, inwestując na wstępie w stworzenie kompleksowej identyfikacji marki, opartej na oddziaływaniu na kilka zmysłów, można zaoszczędzić sporo pieniędzy w późniejszym etapie. Autorka zauważa, że ukrytą cechą naszych zmysłów jest bowiem ich zdolność do wpływania na siebie nawzajem.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu