BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Piasecka-Wiszniewska Monika
Title
Cień awataru
Source
Nasz Rynek Kapitałowy, 2007, nr 11, s. 87-88
Keyword
Obsługa klienta, Telefoniczne Centra Obsługi, Telemarketing, Zarządzanie Kontaktami z Klientem
Customer service, Call centers, Telemarketing, Customer Relationship Management (CRM)
Abstract
Zwrócono uwagę na wpływ nowoczesnych narzędzi IT na funkcjonowanie centrów obsługi klienta. Integracja systemów Customer Relationship Management (CRM) z programem księgowym, aplikacjami agenta contact center i centralą telefoniczną sprawia, że powstaje spójna platforma wymiany informacji firmy z otoczeniem. Powstają wirtualne punkty samoobsługowe. Coraz częściej awatary, czyli komputerowo generowane reprezentacje ludzi, zaczynają być postrzegane jako jeden z możliwych kanałów obsługi klienta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1508-9711
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu