BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dudek Małgorzata Alicja
Title
Zatrzymać klienta
Source
Gazeta Bankowa, 2007, nr 48, s. 46-47
Keyword
Klient, Zarządzanie Kontaktami z Klientem, Budowanie lojalności klienta
Customer, Customer Relationship Management (CRM), Cultivation customer loyalty
Abstract
Już za tydzień,5 grudnia rozpocznie się konferencja poświęcona problemowi migracji klientów w sektorze finansowym. Migracje klientów, z punktu widzenia obserwatora niezwiązanego z systemem bankowym mogą wydawać się chaotycznym tańcem szaleńca pomiędzy jednym a drugim bankiem. Taki migrujący klient jeszcze dobrze miejsca nie zagrzeje, nie zapracuje na status stałego (zwykle potrzeba na to 6 miesięcy), a już rozgląda się za innym bankiem – bo wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. I co na to bankowcy? Szukają skutecznej metody zatrzymania miotających się po rynku usług finansowych klientów. Poza stratą klienta, czyli rozłożonego w czasie zysku z klienta, banki tracą także czas, jaki uprzednio poświęciły na zdobycie klienta. Strata goni stratę, ale czy tylko? Obserwacje migrujących klientów pozwalają wyciągać bardzo ciekawe wnioski… Ale o tym po konferencji. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu