- Author
- Baruk Agnieszka Izabela
- Title
- Marketing przyszłości, czy powrót do przeszłości?
Marketing of the Future, or Return to the Past? - Source
- Annales Universitatis Mariae Curie-Skłodowska. Sectio H. Oeconomia, 2002, vol. 36, s. 151-166, rys., bibliogr. 7 poz.
- Keyword
- Rola marketingu w przedsiębiorstwie, Teoria marketingu, Pojęcie marketingu, Marketing, Zarządzanie marketingowe
Role of marketing in the enterprise, Marketing theory, Concept of marketing, Marketing, Marketing management - Note
- summ.
- Abstract
- W teorii marketingu co pewien czas pojawiają się nowe koncepcje. Autorka zastanawia się czy rzeczywiście kolejne podejścia do marketingu stanowią nową jakość i wnoszą pewne wartości do teorii i wiedzy marketingowej, czy też powielają znane już poglądy, ubierając je w nową terminologię. Autorka zdaje sobie sprawę, że takie sformułowanie problemu, mogło wzbudzić liczne kontrowersje i dyskusje, dlatego też w artykule przybliża trzy spośród najnowszych koncepcji marketingowych: marketing wirtualny, marketing procesowy oraz marketing radykalny. Autorka zakończyła rozważania własnymi spostrzeżeniami na poruszony temat.
In the article three marketing concepts were presented. They are: virtual marketing, process marketing and radical marketing. The authoress underlined elements which distinguish them and decide about their value. In the end she showed her own opinions related to the level of novelty of the mentioned concepts. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Cited by
- ISSN
- 0459-9586
- Language
- pol