BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pietkun Paweł
Title
Klient bez tajemnic
Source
Gazeta Bankowa, 2008, nr 1, s. 28-29
Keyword
Wywiad gospodarczy, Potrzeby informacyjne, Wywiadownie gospodarcze
Business intelligence, Information needs, Consumer reporting agency
Abstract
Czy najbliższe lata staną się w Polsce złotym okresem wywiadu gospodarczego? Wiele na to wskazuje... Wywiad będzie miał szczególne znaczenie właśnie na obecnym etapie rozwoju gospodarczego Polski. Jeszcze w momencie silnego wzrostu, ale już z oznakami hamowania gospodarki i w przededniu boomu inwestycyjnego rdzennie polskich firm poza granicami Unii Europejskiej sektor finansowy będzie szczególnie zainteresowany kondycją swoich klientów oraz ich krótko- i długoterminowymi planami. Sprawa wywiadu gospodarczego dotyczy oczywiście nie tylko instytucji finansowych, ale również – a być może przede wszystkim – przedsiębiorców, którzy są skazani na współpracę z kontrahentami, którzy nie muszą być uczciwi. Wywiad, choć kojarzony ze szpiegostwem, niekoniecznie musi oznaczać właśnie szpiegowanie. Bo bardziej niż na tajemnicach firmy konkurencyjnej zależy nam na znalezieniu słabych i skrzętnie skrywanych punktów naszych partnerów biznesowych. (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu