BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Borkowski Tomasz
Title
Prawo bliżej etyki
Source
Gazeta Bankowa, 2008, nr 1, s. 40-43
Keyword
Klient, Ochrona konsumenta, Prawa konsumenta
Customer, Consumer protection, Consumer law
Abstract
Wśród zagrożeń, jakie czają się na klienta korzystającego ze świątecznych ofert banków, znajduje się również ryzyko, że zostanie wprowadzony w błąd. Od 21 grudnia można z tym problemem walczyć skuteczniej. Reklama produktu - np. kredytu - z definicji skonstruowana jest tak, aby klienta przyciągać, zachęcić do skorzystania z oferty. Jakim kosztem jednak? Czy przyciągając go, nie wciąga czasem w finansową pułapkę? (abstrakt oryginalny)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu