BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Poznański Piotr, Ludorowski Grzegorz
Title
SEO i SEM w strategii marketingowej
Source
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 12-15
Keyword
Wyszukiwarki internetowe, Formy reklamy, Planowanie reklamy, Reklama w internecie, Strategia marketingowa
Internet search engine, Advertising forms, Advertising planning, Internet advertising, Marketing strategy
Abstract
Autorzy proponują rozróżnienie: aby SEO kojarzyć z naturalnymi wynikami (zwanymi czasem wynikami organicznymi), SEM - z płatnymi ogłoszeniami tekstowymi i graficznymi widocznymi na stronie z innymi wynikami naturalnymi. Ich zdaniem oba narzędzia wykorzystywane są obecnie głównie jako wyjątkowo efektywne kosztowo narzędzia direct response (generowania odwiedzin serwisu i zwiększania sprzedaży online). Marketerzy koncentrują się na tym, by zwiększyć liczbę odwiedzin na poszczególnej stronie lub całym serwisie, na liczbie wygenerowanych zapytań ze strony klientów czy zwiększeniu sprzedaży.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu