BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Choliński Adrian
Title
Audytorzy badań marketingowych
Source
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 50-52
Keyword
Badania ankietowe, Agencje badań marketingowych, Audyt, Badanie audytorskie
Questionnaire survey, Marketing research agencies, Audit, Audit research
Abstract
Zdaniem autora, mimo że firmy badawcze wyposażone są w systemy zapewniania jakości pracy, oskarżenia pod ich adresem o brak profesjonalizmu, nadużycia, a nawet oszustwa nie należą do rzadkości. Dotyczy to zarówno kierownictwa, jak i szeregowych pracowników. Autor twierdzi, że oskarżenia bardzo rzadko są poparte w pełni wiarygodnymi dowodami winy, co jednak nie oznacza, iż są całkiem nieprawdziwe. Taki stan rzeczy nie wpływa jego zdaniem korzystnie na wzajemne zaufanie i relacje klient - firma badawcza. Autor jest zwolennikiem pojawienia się na rynku firm oferujących zewnętrzny, wiarygodny audyt badań marketingowych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu