BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kaczmarek Paulina, Rakoca Małgorzata
Title
Stan odpowiedzialności biznesu
Source
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 78-83, bibliogr. 1 poz.
Keyword
Społeczna odpowiedzialność biznesu, Raporty gospodarcze, Etyka biznesu, Rozwój społeczno-gospodarczy
Corporate Social Responsibility (CSR), Economic reports, Business ethics, Social economic development
Abstract
W artykule omówiono raport "Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce", ogłoszonego w październiku 2007 r. Zdaniem autorek, trwały, zrównoważony rozwój jest zagadnieniem strategicznym dla każdej myślącej przyszłościowo organizacji. Stanowi odpowiedź na wyzwania środowiskowe powiązane z kwestiami społecznymi i ekonomicznymi. Ich zdaniem włączenie CSR do strategii i codziennych działań firmy nie jest dla niej obciążeniem, przeciwnie - zachęca do zaangażowania się w proces innowacyjny, który wyznacza i będzie wyznaczał kierunki rozwoju biznesu na świecie. Zasady zrównoważonego rozwoju stają się etycznym mottem każdej organizacji, która postrzega ludzi, świat i zyski jako spójną całość.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. "Społeczna odpowiedzialność biznesu w Polsce. Wstępna analiza", Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju, Warszawa 2007.
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu