BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mamro Dominika
Title
Motywować bez wyjątków
Source
Marketing w Praktyce, 2008, nr 1, s. 88-92
Keyword
Motywacje płacowe, Motywowanie pracowników, Zarządzanie przez motywację, Motywacje pozapłacowe
Motivating by pay, Motivating employees, Management by motivation, Nonwage motivations
Abstract
Zdaniem autorki, aby wiedzieć, jak skutecznie zmotywować daną osobę, najpierw należy poznać jej potrzeby, oczekiwania i wymagania. Każdy człowiek jest inny i różne czynniki wpływają na jego osobiste zaangażowanie w codzienne wykonywanie zadań. Autorka twierdzi, że skuteczna motywacja powinna być ciągła. Jednorazowe motywowanie nie daje żadnych korzyści, a już na pewno nie daje gwarancji zadowolenia pracownika w dłuższym czasie. Dlatego też tak ważne jest bieżące badanie potrzeb pracowników, aby dodatkowo zapobiegać wprowadzaniu nietrafionych systemów motywacyjnych, z których pracownicy nie chcą w ogóle korzystać.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu