BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zrobek Janusz
Title
Kształtowanie cen produktów w działaniach marketingowych przedsiębiorstw
Setting Prices in Marketing Activity of Enterprises
Source
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 47-56
Issue title
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Keyword
Marketing, Ceny, Strategia cen
Marketing, Prices, Pricing strategies
Note
summ.
Abstract
W artykule ukazano zagadnienia dotyczące nasilenia stosowania poszczególnych posunięć cenowych przez działające na polskim rynku firmy oraz uzasadnienia ich wyboru.

Our study enable to confirm that there is a quite considerable change in pricing policy which not always can follow market expectation. (short original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0208-6018
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu