BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kurzyk Bartłomiej
Title
Strony WWW jako użyteczny instrument public relations
Internet Websites as a Useful Public Relations Tool
Source
Acta Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica, 2003, t. 168, s. 111-121
Issue title
Marketing - narzędzia i obszary zastosowań
Keyword
Public relations, World Wide Web (WWW), Internet
Public relations, World Wide Web (WWW), Internet
Note
summ.
Abstract
Celem artykułu jest ukazanie potencjalnej roli, jaką Internet, a w szczególności firmowe strony WWW mogą pełnić w budowaniu wizerunku firmy.

This article presents the role of corporate websites in creating and sustaining company's image. (short original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0208-6018
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu