BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Cymanow Piotr
Title
Analiza zachowań nabywców owoców świeżych
The Analysis of Fresh Fruits Purchaser
Source
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2007, T. 9, z. 4, s. 30-34, bibliogr. 5 poz.
Keyword
Badania konsumenckie, Zachowania konsumenta, Owoce, Preferencje konsumenta
Consumer research, Consumer behaviour, Fruit, Consumer preferences
Note
summ.
Abstract
Przedstawiono wyniki badań preferencji konsumenckich w zakresie nabywania i konsumpcji owoców świeżych. Przeanalizowano częstotliwość dokonywania zakupów wraz z poziomem wydatków na tą kategorią artykułów, zbadano też sposób i okoliczności konsumpcji owoców świeżych w kontekście deklarowanego poziomu zaspokojenia potrzeb żywieniowych. (oryg. streszcz.)

The article presented results of consumer preferences research in the field of purchase and consumption of fresch fruits. Analysed frequency of purchase and level of expenses on fresh fruits. Studied also way and circumstances of consumption in the context of declared level of consumption needs satisfaction. (M.P.)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. Kotler P., Armstrong G., Saunders J., Wong V. 2002: Marketing - podręcznik europejski. PWE, Warszawa 303.
  2. Materiały informacyjne Agencji Rynku Rolnego - wersja elektroniczna [www.arr.gov.pl].
  3. Smoleński T. 2005: Niskie ceny hurtowe warzyw i owoców na polskim rynku. Owoce, Warzywa, Kwiaty, nr 10, 7-8.
  4. Stryjewska 1.2006: Przyszłość uprawy truskawki, maliny, czarnej porzeczki i wiśni w Polsce. Przemysł Fermentacyjny i Owocowo-Warzywny nr 2, 24.
  5. Urban S. 1999: Marketing produktów żywnościowych. AE Wrocław, 243.
Cited by
Show
ISSN
1508-3535
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu