BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Wrzesińska Joanna
Title
Strategie działania sklepów wielkopowierzchniowych
Business Strategies of Large-Area Shops
Source
Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2007, T. 9, z. 4, s. 229-234, bibliogr. 22 poz.
Keyword
Strategia marketingowa, Sieci handlowe, Przedsiębiorstwo handlowe
Marketing strategy, Chain stores, Commercial enterprises
Note
summ.
Abstract
Omówiono wybrane strategie marketingowe stosowane przez sieci handlowe w Polsce w celu zdobycia i utrzymania klientów, odpowiedniej pozycji na rynku oraz zapewniające dalszy rozwój sklepów wielkopowierzchniowych w kraju i zagranicą. (oryg. streszcz.)

This paper discusses selected marketing strategies used by trade networks in Poland aiming to attract and keep customers, to maintain satisfactory market position and ensuring further development of large-area shops in the country and abroad. (original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
Bibliography
Show
  1. Altkorn J. 1994: Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków, 314.
  2. Berman B, Evans J.R. 1998: Retail Management a Strategical Approach. Prentice Hall, New Jersey.
  3. Domański T. 2001: Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. PWN, Warszawa-Łódź, 35,51,55,61.99,123.
  4. Domański T. 2005: Strategie rozwoju handlu. PWE, Warszawa, 56.
  5. Gröppel-Klein A. 1999: Internationalisierung im Einzelhandel. [W:] Beidheim O. (red): Distribution im Aufbruch. Vahlen, München, 130.
  6. Grzeszczak ... 1999: Duże jest twarde. Polityka nr 40.
  7. Grzeszkiewicz A. 2003: Rosja to kraj najatrakcyjniejszy dla nowych inwestycji handlu detalicznego. A.T. Kearney 2003-07-21 [http://sigma.com.pl/materialy].
  8. Koczat S. 2003: Supertankowanie. Newsweek 27.07.
  9. Kos C., Szwacka-Salmonowicz J. 1997: Marketing produktów żywnościowych. Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa, 153.
  10. Kotler P. 2003: Marketing od A do Z. PWE, Warszawa, 93.
  11. Kwiatkowski P. 2001: Marka dla kota w worku. Raport o markach - część IV. [www.nowairiarka.pl.]
  12. Makowski G. 2003: Świątynia konsumpcji. Geneza i społeczne znaczenie centrum handlowego. Trio, Warszawa, 54-56.
  13. Mruk H., Pilarczyk B., Sojki B., Szulce H. 1999: Podstawy marketingu. Akademia Ekonomiczna, Poznań, 254-256.
  14. Pilarczyk B., Sławińska M., Mruk H. 2001: Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych. PWE, Warszawa, 95.
  15. Ries A., Trout J. 1983: Positioning: The Battle for your Mind. McGraw-Hill, New York.
  16. Sławińska M. (red.). 2005: Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku. Akademia Ekonomiczna, Poznań, 13, 154.
  17. Sznajder A. 1992: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. PWN, Warszawa, 4.
  18. Walton S. 1989: Made In America. Wal-Mart. My story, New York, Duble Day.
  19. Wójcik K. 1992: Public relations. Centrum Kreowania Liderów, Międzyborów.
  20. [www.slownik-online.pl]
  21. [www.cal.com.pl]
  22. [www.hipermarkety.republika.pl]
Cited by
Show
ISSN
1508-3535
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu