- Author
- Wrzesińska Joanna
- Title
- Strategie działania sklepów wielkopowierzchniowych
Business Strategies of Large-Area Shops - Source
- Roczniki Naukowe Stowarzyszenia Ekonomistów Rolnictwa i Agrobiznesu, 2007, T. 9, z. 4, s. 229-234, bibliogr. 22 poz.
- Keyword
- Strategia marketingowa, Sieci handlowe, Przedsiębiorstwo handlowe
Marketing strategy, Chain stores, Commercial enterprises - Note
- summ.
- Abstract
- Omówiono wybrane strategie marketingowe stosowane przez sieci handlowe w Polsce w celu zdobycia i utrzymania klientów, odpowiedniej pozycji na rynku oraz zapewniające dalszy rozwój sklepów wielkopowierzchniowych w kraju i zagranicą. (oryg. streszcz.)
This paper discusses selected marketing strategies used by trade networks in Poland aiming to attract and keep customers, to maintain satisfactory market position and ensuring further development of large-area shops in the country and abroad. (original abstract) - Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Main Library of Poznań University of Economics and Business - Bibliography
- Altkorn J. 1994: Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków, 314.
- Berman B, Evans J.R. 1998: Retail Management a Strategical Approach. Prentice Hall, New Jersey.
- Domański T. 2001: Strategie marketingowe dużych sieci handlowych. PWN, Warszawa-Łódź, 35,51,55,61.99,123.
- Domański T. 2005: Strategie rozwoju handlu. PWE, Warszawa, 56.
- Gröppel-Klein A. 1999: Internationalisierung im Einzelhandel. [W:] Beidheim O. (red): Distribution im Aufbruch. Vahlen, München, 130.
- Grzeszczak ... 1999: Duże jest twarde. Polityka nr 40.
- Grzeszkiewicz A. 2003: Rosja to kraj najatrakcyjniejszy dla nowych inwestycji handlu detalicznego. A.T. Kearney 2003-07-21 [http://sigma.com.pl/materialy].
- Koczat S. 2003: Supertankowanie. Newsweek 27.07.
- Kos C., Szwacka-Salmonowicz J. 1997: Marketing produktów żywnościowych. Państwowe Wydawnictwo Rolnicze i Leśne, Warszawa, 153.
- Kotler P. 2003: Marketing od A do Z. PWE, Warszawa, 93.
- Kwiatkowski P. 2001: Marka dla kota w worku. Raport o markach - część IV. [www.nowairiarka.pl.]
- Makowski G. 2003: Świątynia konsumpcji. Geneza i społeczne znaczenie centrum handlowego. Trio, Warszawa, 54-56.
- Mruk H., Pilarczyk B., Sojki B., Szulce H. 1999: Podstawy marketingu. Akademia Ekonomiczna, Poznań, 254-256.
- Pilarczyk B., Sławińska M., Mruk H. 2001: Strategie marketingowe przedsiębiorstw handlowych. PWE, Warszawa, 95.
- Ries A., Trout J. 1983: Positioning: The Battle for your Mind. McGraw-Hill, New York.
- Sławińska M. (red.). 2005: Strategie konkurencji w handlu detalicznym w warunkach globalizacji rynku. Akademia Ekonomiczna, Poznań, 13, 154.
- Sznajder A. 1992: Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym. PWN, Warszawa, 4.
- Walton S. 1989: Made In America. Wal-Mart. My story, New York, Duble Day.
- Wójcik K. 1992: Public relations. Centrum Kreowania Liderów, Międzyborów.
- [www.slownik-online.pl]
- [www.cal.com.pl]
- [www.hipermarkety.republika.pl]
- Cited by
- ISSN
- 1508-3535
- Language
- pol