BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Zalewska Beata
Title
Kompetencje słownikowe
Source
Personel i Zarządzanie, 2008, nr 7, s. 91-94
Keyword
Szkolenie pracowników, Obsługa klienta, Kompetencje pracownicze
Manpower training, Customer service, Employees competencies
Abstract
W niniejszym artykule zaprezentowano projekt jaki wdrożono w dziale obsługi klienta koncernu energetycznego. Jego główne cele to: uporządkowanie wiedzy na temat kompetencji pracowników, określenie potrzeb szkoleniowych oraz poszukanie "gwiazd", czyli pracowników szczególnie uzdolnionych. Przedstawiono opis, przygotowanie, realizację oraz rezultaty przeprowadzonego projektu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1641-0793
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu