BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Tyran Ewa
Title
Jakość w turystyce wiejskiej jako warunek sukcesu
Quality in Rural Tourism as a Condition of Success
Source
Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, 2003, nr 983, t. 2, s. 455-460, bibliogr. 9 poz.
Issue title
Agrobiznes 2003 : jakość jako podstawowy instrument konkurencyjności w agrobiznesie
Keyword
Jakość usług, Turystyka krajowa, Agroturystyka, Turystyczne atrakcje
Quality of services, Domestic tourism, Agrotourism, Tourist attraction
Note
summ.
Abstract
Przedstawiono istotę brandingu w turystyce wiejskiej. Podkreślono ważność atrakcji turystycznych jako elementu poprawy jakości i rozszerzenie oferty w turystyce wiejskiej.

An analysis has been conducted on the grounds of the accountancy from the Institute of Agricultural Economics and Food Economy in Warsaw, which is derived from private farms. (short original abstract)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Altkorn J. (1999): Strategia marki. Warszawa.
  2. Buzzell R.D., Gale B.T. (1987): The PIMS Principles: Linking Strategy to Performance. The Free Press, New York.
  3. Gaworecki W.W. (1998): Turystyka. PWE, Warszawa.
  4. Kall J. (2001): Silna marka. Istota i kreowanie. Warszawa.
  5. Kruczek Z., Sacha S. (1994): Geografia atrakcji turystycznych Polski. Kraków.
  6. Lane B. (2001): Interpretacja dziedzictwa kulturowego. [W:] Majewski J., Lane B.: Turystyka wiejska i rozwój lokalny. Wyd. Fundacja Funduszu Współpracy, Warszawa.
  7. Majewski J. (2001): Turystyka i ożywienie gospodarcze wsi. [W:] Majewski J., Lane B.: Turystyka wiejska i rozwój lokalny. Wyd. Fundacja Funduszu Współpracy, Warszawa.
  8. Payne A. (1996): Marketing usług. PWE, Warszawa.
  9. Tyran E. (2001): Turystyka wiejska i agroturystyka jako elementy rozwoju regionalnego. Zeszyty Naukowe AR nr 380, Sesja Naukowa z. 81, s. 365-372.
Cited by
Show
ISSN
0324-8445
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu