BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pietrzak Joanna
Title
Segment dla bogatych
Source
Gazeta Bankowa, 2009, nr 48, s. 54-56
Keyword
Sektor bankowy, Bankowość detaliczna, Banki zagraniczne, Segmentacja klientów, Obsługa klienta
Banking sector, Retail banking, Foreign bank, Customer segmentation, Customer service
Abstract
Artykuł dotyczy dynamicznego rozwoju sektora bankowości oferującego swoje usługi klientom bogatym. Autorka pisze o wejściu zagranicznych banków bogatego klienta na polski rynek. Wymienia zagraniczne banki, które otwarły ostatnio swoje filie w Polsce, omawia potencjał rynku tego rodzaju usług w naszym kraju, opisuje segmentację grupy społecznej osób zamożnych oraz zwraca uwagę na małą popularność profesjonalnego doradztwa w grupie klientów zamożnych.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
0860-7613
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu