BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Smalec Agnieszka (Uniwersytet Szczeciński)
Title
Kreowanie marki regionu podstawą jego konkurencyjności
Source
Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Kreatywne miasta i aglomeracje. Studia przypadków, 2009, s. 299-310, rys., tab., bibliogr. 10 poz.
Keyword
Konkurencyjność regionów, Marka, Pozycjonowanie marki
Regions competitiveness, Brand, Brand positioning
Country
Województwo zachodniopomorskie
West Pomeranian Voivodeship
Abstract
Przedstawiono istotę, funkcje i proces kreacji marki regionu, a następnie zaprezentowano markę kraju i województwa zachodniopomorskiego.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. Aaker D.A.: Building Strong Brands. The Free Press, New York 1996.
  2. Błaszczak A.: Jak dobrze się sprzedać. "Rzeczpospolita" z 14.07.2003.
  3. Chernatony L.: Marka. GWP, Gdańsk 2003.
  4. Dębski M: Polskie marki produktowe w okresie przemian gospodarczych. "Marketing i Rynek" 2004, nr 7.
  5. Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W.: Marketing. PWE, Warszawa 2001.
  6. Kall J.: Silna marka. Istota i kreowanie. PWE, Warszawa 2001.
  7. Kotler Ph.: Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola. Gebethner&Ska, Warszawa 1994.
  8. Marka dla Polski. http://www.mg.gov.pl/Wiadomosci/Gospodarka/Marka+dla+Polski.htm
  9. Ranking samorządów 2006. "Rzeczpospolita" z 20.07.2006.
  10. Urbanek G.: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa 2002.
  11. Zarządzanie produktem. Red. B. Sojkin. PWE, Warszawa 2003.
Cited by
Show
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu