- Author
- Twardzik Małgorzata (Akademia Ekonomiczna im. Karola Adamieckiego w Katowicach)
- Title
- Centra handlowe jako czynnik kreatywności miast w województwie śląskim
- Source
- Prace Naukowe / Akademia Ekonomiczna w Katowicach. Kreatywne miasta i aglomeracje. Studia przypadków, 2009, s. 395-405, tab., bibliogr. 6 poz.
- Keyword
- Centra handlowe, Kreatywność, Miasto, Lokalizacja obiektów handlowych
Shopping centres, Creativity, City, Trade centres location - Country
- Województwo śląskie
Śląskie voivodship - Abstract
- Omówiono rozwój centów handlowych na świecie i w Polsce. Przedstawiono ośrodki handlowe w województwie śląskim, a następnie omówiono rozrywkowo-kulturalne funkcje centrów handlowych jako czynnik kreatywności miast w województwie śląskim.
- Accessibility
- The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics - Bibliography
- Gigantomania? "Supermarket News" 2006, nr 16 oraz www.sd.tradepress.com.pl
- Handel detaliczny. Funkcjonowanie i kierunki rozwoju. Red. J. Szumilak. Oficyna Wydawnicza, Kraków 2004.
- Koncentracja w handlu a współpraca dystrybutorów. Red. M. Strużycki. IRWiG, Warszawa 2001.
- Kołodziejczyk P.: Początek wielkiej rewitalizacji. "Miasto" 2003, nr 2.
- Pawlak M.: Od pierwszej do czwartej generacji. "Home & Market" 2004, nr 3.
- Wtulich J.: Centra handlowe w Polsce. "Home & Market" 2003, nr 3.
- Cited by
- Language
- pol