BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Osóbka Grzegorz (Umbrella Marketing Group)
Title
Biznesowy brat
Source
Marketing w Praktyce, 2009, nr 12, s. 10-12, rys.
Keyword
Budowanie świadomości marki, Współpraca przedsiębiorstw, Strategia marketingowa, Wartość dla klienta, Marka wspólna
Branding, Enterprises cooperation, Marketing strategy, Value to customer, Co-branding
Abstract
W artykule podjeto temat co-brandingu jako szansy i wyzwania dla współczesnego marketingu. Co-branding to proces polegający na łączeniu dwóch lub więcej marek, prowadzący do powstania nowej, wyjątkowej wartości dla konsumenta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu