BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Telega Monika
Title
Czym persona dla produktu
Source
Marketing w Praktyce, 2009, nr 9, s. 80-82, il.
Keyword
Klient, Produkt, Marketing
Customer, Product, Marketing
Abstract
Persony służą do poprawienia komunikacji z klientem oraz ustalenia kierunku działań. Tworzy się je zbierając i porządkując informacje w postaci opisów wyimaginowanych klientów. Persony stają się osobami pochodzącymi z konkretnych środowisk, o określonych cechach charakteru, doświadczeniach i poziomie wiedzy na temat interesującej nas dziedziny, reprezentującymi naszą grupę docelową. Dzięki nim można uniknąć sytuacji wynikającej z niedookreślenia produktu i zaoszczędzić czas.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu