BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Bieszyński Bartosz (PKN Orlen S.A.)
Title
PKN Orlen : Monster Jam po raz pierwszy
Source
Marketing w Praktyce, 2009, nr 11, s. 64-67, fot.
Keyword
Narzędzia marketingu bezpośredniego, Wydarzenia marketingowe, Strategia marketingowa, Strategia reklamy, Studium przypadku
Direct marketing tools, Marketing events, Marketing strategy, Advertising strategy, Case study
Company
Polski Koncern Naftowy Orlen SA
Abstract
W artykule przedstawiono nową platformę komunikacji marketingowej ORLEN, która służy budowaniu pozytywnego wizerunku firmy i wsparciu sprzedaży. Kluczowym elementem oprócz zaprojektowania spójnej i kompleksowej komunikacji było logistyczne przygotowanie eventu: zawodów Monster Jam.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu