BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Krauschar Piotr (videoADDICTED)
Title
Od lubisia do fana
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 1, s. 30-31, rys.
Keyword
Serwisy społecznościowe, Strategia komunikowania, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie przedsiębiorstwo-klient
Social networking, Communication strategy, Marketing communication, Communication company-client
Abstract
Autor zachęca do zastanowienia się, jakie benefity chcemy uzyskać z obecności marki w social media, czy interesują nas tylko działania wizerunkowe czy także sprzedażowe? Po odpowiedzi na te pytania trzeba, zdaniem autora, stworzyć strategię działań social media lub zaadaptować obecną strategię do działań w społecznościach. Autor podkreśla, że taka strategia powinna uwzględniać przenikanie się działań online i offline.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu