BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Pawlikowska Katarzyna (Garden of Words, Warszawa, Polska)
Title
"Dla kobiet"
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 6, s. 28-30, fot.
Keyword
Decyzje konsumenckie, Psychologia konsumenta, Kobieta, Komunikowanie marketingowe, Komunikowanie skuteczne
Consumer decision, Consumer psychology, Woman, Marketing communication, Effective communication
Abstract
Autorka twierdzi, że kierowanie przekazu "do kobiet" jest pozbawione sensu. Jej zdaniem trzeba postawić na jakość produktu i jakość przekazu, ponieważ tym sposobem można dotrzeć zarówno do konsumentek jak i konsumentów. Według autorki błędem jest tworzenie tzw. kobiecej, czyli jedynie ładnej wersji produktu, dlatego że stanowi to przejaw protekcjonalnego traktowania konsumentki, co wychwycone kończy się często nagłośnieniem tego faktu.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu