BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Ksiądzyna Michał
Title
Osobista recepta na event
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 5, s. 76-79
Keyword
Wydarzenia marketingowe, Serwisy społecznościowe, Formy promocji, Planowanie marketingowe
Marketing events, Social networking, Promotion forms, Marketing planning
Abstract
Zdaniem autora istnieją dwa efekty wpływające na dobrą promocję eventów w mediach społecznościowych: dowód społeczny (oparty na zgłoszeniu chęci udziału na niezależnym medium przez różne osoby) i efekt wirusowy (kiedy jedni członkowie społeczności zdecydują się zgłosić, ich znajomi widzą informację o tym). Autor twierdzi, że najważniejszym narzędziem w internetowe promocji imprez lub wydarzeń są ich strony na portalach społecznościowych, ponieważ to niezależne, wiarygodne źródło informacji o zainteresowaniu danym eventem.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu