BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Musiał Dawid (Opus B)
Title
Tetra Pak : sukces bez wsparcia
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 26-27, il.
Keyword
Marketing, Studium przypadku, Kampanie reklamowe, Rekomendacje
Marketing, Case study, Advertising campaign, Recommendation
Abstract
W artykule przedstawiono genezę, mechanizm oraz wyniki akcji "Posadź drzewo" firmy Tetra Pak. Jest to przykład kampanii opartej na silnym wykorzystaniu mechanizmów rekomendacyjnych (WOMM) i wirusowej propagacji zaproszeń do uczestnictwa.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu