BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Baran Paulina
Title
Brand Muffina : na początku była babeczka
Source
Marketing w Praktyce, 2010, nr 12, s. 28-30, il.
Keyword
Marketing, Studium przypadku, Marka, Rekomendacje, Serwisy społecznościowe
Marketing, Case study, Brand, Recommendation, Social networking
Abstract
W artykule przedstawiono proces powstawania nowej marki - Muffina. Autorki pomysłu założyły stronę na portalu Facebook, na której prezentowały autorskie kreacje muffin. Dzięki rekomendacjom strona zyskała duża popularność i zaczęły pojawiać się pytania o możliwość zakupu prezentowanych produktów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu