BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Mróz Rafał (Fabryka Rozwoju)
Title
Dlaczego sprzedawcy i klienci kłamią
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 9-11, fot.
Keyword
Komunikowanie marketingowe, Kulturowe aspekty komunikowania, Zaufanie społeczne, Zachowania komunikacyjne
Marketing communication, Cultural aspects of communication, Social trust, Communication behaviours
Abstract
Autor stanowczo odradza posługiwanie się kłamstwem w kontaktach sprzedawcy z klientami ponieważ najczęściej kończy się to całkowitym zaprzestaniem dialogu, co jest bardzo trudne i zazwyczaj niemożliwe do naprawienia. Autor przekonuje, że sprzedawcy, którzy mają na swoim koncie sukcesy, stosują prawdziwy dialog, uczciwą komunikację, szczerą rozmowę z klientem, ponieważ skupiając swoje zaangażowanie bazujące na otwartości i zaufaniu na tworzeniu pozytywnego doświadczenia u klienta, mogą oni zawsze liczyć na nadzwyczajne efekty sprzedaży.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu