BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gąsiorowski Łukasz (ING Życie)
Title
Jaki profil firmowego serwisu?
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 18-20, fot.
Keyword
Strategia komunikowania, Serwis internetowy, Wizerunek przedsiębiorstwa, Serwisy społecznościowe
Communication strategy, Website, Company image, Social networking
Abstract
Autor przedstawia charakterystykę serwisu firmowego i jego integrację z mediami społecznościowymi. Autor przychyla się do tezy, że w internecie czas płynie szybciej, serwis starzeje się, dlatego nie tworzy się go raz na zawsze, serwis musi rozwijać się razem z nowymi wyzwaniami, jakie stawia rynek. Zdaniem autora tylko wtedy będzie aktualny, atrakcyjny dla użytkowników i będzie skutecznie spełniał cel, który mu wyznaczymy. Autor zaleca integrację działań w social mediach z serwisem wtedy, gdy będziemy do tego przygotowani, ponieważ jakość działań zaprocentuje bardziej niż ich ilość.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu