BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Samsel Jacek (Symetria)
Title
Merchandising w sklepie internetowym
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 21-23, fot., bibliogr. 3 poz.
Keyword
Merchandising, Serwis internetowy, Sprzedaż internetowa, Techniki sprzedaży, Sklepy internetowe
Merchandising, Website, Internet sale, Sales techniques, Internet shopping
Abstract
Według autora projekt sklepu internetowego posiada wiele wspólnych elementów ze sklepem tradycyjnym. Na przykład strona główna sklepu internetowego pełni funkcje odpowiadające witrynie sklepu tradycyjnego, architektura informacji i sposoby nawigacji to ścieżki i korytarze, strona kategorii produktowej to regał z grupą produktów, a strona produktowa - półka z umiejscowionym na niej konkretnym produktem. Autor uważa, że mogą podlegać one tym samym technikom stosowanym przez merchandiserów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Bibliography
Show
  1. B. Borusiak, "Merchandising", Poznań 2007.
  2. A. Falkowski, T. Ryszka, "Psychologia zachowań konsumenckich", Gdańsk 2001.
  3. L. Witek, "Merchandising w małych i dużych firmach handlowych", Warszawa 2007.
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu