BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gieracz Marcin (Rubikom Strategy Consultants)
Title
Strategia poszerza horyzont
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 29-31, fot.
Keyword
Strategia marketingowa, Strategia rynkowa, Zarządzanie strategiczne, Komunikowanie marketingowe
Marketing strategy, Market strategy, Strategic management, Marketing communication
Abstract
Strategia marketingowe-rynkowa to wartość sama w sobie. Poszerza bowiem horyzont myślenia o miejscu, czasie i sposobie działania firmy na rynku. Wprowadza politykę logicznego myślenia w przedsiębiorstwie: przyczyna - skutek. Efektywna strategia upraszcza i ujednolica system zarządczy, bo rozumie przepływ wartości w przedsiębiorstwie. Optymalizuje procesy i standardy. Ludzie wpływają na sukcesy firm, ale pamiętajmy o tym, że to klienci płacą za wszystko. Zatem rynkowa strategia marketingowa jest elementem koniecznym, aby dać się kupić częściej przez stworzenie odpowiedniego świadczenia oraz przez wysoki współczynnik zadowolenia wśród klientów. (fragment tekstu)
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu