BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kozielski Robert (Uniwersytet Łódzki; Questus - Akredytowane Centrum Szkoleniowo-Egzaminacyjne The Chartered Institute of Marketing)
Title
Biznes doświadczeń - zachwycić klienta
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 32-34, rys.
Keyword
Zarządzanie doświadczeniem klienta, Strategia komunikowania, Efektywność marketingu, Relacje przedsiębiorstwo-konsument, Marketing doświadczeń
Customer Experience Management (CEM), Communication strategy, Marketing efficiency, Enterprise-customer relationship, Experience marketing
Abstract
Według autora marketing doświadczeń jest reakcją na wyczerpujące się możliwości skutecznego konkurowania w ramach tzw. orientacji marketingowej czy z wykorzystaniem systemów CRM, efektem poszukiwania nowego podejścia do budowania relacji z klientami i osiągania relatywnie trwałej przewagi konkurencyjnej. Zdaniem autora marketing doświadczeń opiera się na rzeczywistym zrozumieniu problemu klienta i możliwych alternatyw jego zaspokojenia oraz uwzględnia kontekst podejmowanych decyzji - uwarunkowania indywidualne, społeczne, psychologiczne.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu