BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Staniszewski Marek (Young & Rubicam Brands)
Title
Marka składa zobowiązanie
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 35-37, fot.
Keyword
Planowanie marketingowe, Pozycjonowanie marki, Strategia marki, Komunikowanie marketingowe
Marketing planning, Brand positioning, Brand strategy, Marketing communication
Abstract
Autor omawia najczęstsze motywy obietnicy marki, którymi są według niego: wyróżniająca cecha, atrybut produktowy, dająca się zobiektywizować korzyść dla konsumenta, pozytywne odczucie, korzyść emocjonalna, przeniesienie cechy osobowości marki, dziedzina znaczeń i wyobrażeń symbolicznych oraz podkreślenie statusu i prestiżu. Według autora obietnica marki to najważniejszy element jej pozycjonowania, a wszystkie pozostałe wydają się pracować na jego uzasadnienie.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu