BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Legoń Arkadiusz (GoldenSubmarine)
Title
Poukładać markę na lata
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 38-40, fot.
Keyword
Pozycjonowanie marki, Strategia marketingowa, Komunikowanie skuteczne, Psychologia konsumenta
Brand positioning, Marketing strategy, Effective communication, Consumer psychology
Abstract
Autor przekonuje, że im bardziej konkurencyjny rynek, tym bardziej wyróżniający musi być komunikat wysyłany przez markę do bardzo precyzyjnie określonej grupy docelowej. Autor na przykładach pokazuje jak ważny jest precyzyjny insight, czyli określenie potrzeb człowieka należącego do grupy docelowej, jak również wartości i osobowość marki, aby wiedzieć jakiego języka używać w komunikacji do konsumenta.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu