BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Dziekoński Michał
Title
Trendy na dłuższą chwilę
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 41-43, fot.
Keyword
Strategia marketingowa, Planowanie krótkoterminowe, Pomiary, Analiza trendu
Marketing strategy, Short-term planning, Measurement, Trend analysis
Abstract
Autor wskazuje na najważniejsze jego zdaniem zmiany zachodzące w metodach oceny działań marketingowych i zastanawia się czy będzie rosło znaczenie metod behawioralnych i etnograficznych czy raczej metod bazujących na pomiarze reakcji fizjologicznych. Zdaniem autora nie sposób przewidzieć przyszłości ze względu na rozwój nowych technologii, zmiany w zachowaniu rynkowym konsumentów oraz globalizacji mediów i strategii firm.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu