BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Gawędzki Radosław (ESTEEM Brand Strategies Sp. z.o.o.)
Title
Rozszerzyć czy pielęgnować
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 44-45, fot.
Keyword
Strategia marki, Pozycjonowanie marki, Zarządzanie marketingowe, Decyzje strategiczne
Brand strategy, Brand positioning, Marketing management, Strategic decisions
Abstract
Autor dostrzega pokusę rozszerzenia marki na nowe kategorie produktowe, ale ostrzega, że sprawa nie jest taka prosta. Rozwodnienie marki może spowodować utratę ciężko wypracowanych udziałów rynkowych. Zdaniem autora marketing to walka na percepcję i jeśli kody związane z marką stają się niejednoznaczne, konsumenci mogą po prostu wybrać inną markę. Według autora zdolność podsycania zainteresowania konsumentów daną marką i reagowanie na zachodzące zmiany to prawdziwa sztuka.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu