BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Kotarbiński Jacek (POPAI Poland, The Global Association for Marketing at-Retail)
Title
Ambasadorzy zamiast niewolników
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 51-53, fot., rys.
Keyword
Marketing wewnętrzny, Komunikowanie w przedsiębiorstwie, Efektywność marketingu, Rola marketingu w przedsiębiorstwie
Internal marketing, Communication in organisation, Marketing efficiency, Role of marketing in the enterprise
Abstract
Artykuł traktuje o roli jaką odgrywa marketing wewnętrzny w funkcjonowaniu przedsiębiorstwa i kreowaniu jego wizerunku na zewnątrz organizacji. Zdaniem autora pojęcie „marketing wewnętrzny" częściej kojarzy się z wewnętrzną propagandą zarządów niż rzeczywistą i przemyślaną strategią, a marketing zewnętrzny bez tego wewnętrznego będzie zawsze kuleć. Autor ubolewa nad tym, że popularne postrzeganie marketingu jako źródła manipulacji, ogłupiania klientów oraz zwykłego rynkowego oszustwa, przenosi się łatwo na pracowników mających z nim niewiele wspólnego, a zespołu marketingu w wielu firmach nie darzy się szczególną estymą.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu