BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Przybylski Przemysław (Lotnisko Chopina), Puczen Sylwester (Lotnisko Chopina)
Title
Lotnisko Chopina : port z nastawieniem na dialog
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 54-56, fot.
Keyword
Strategia komunikowania, Serwisy społecznościowe, Formy komunikowania, Studium przypadku
Communication strategy, Social networking, Forms of communication, Case study
Company
Lotnisko Chopina
Chopin Airport
Abstract
W artykule omówiono sposób w jaki największy polski port lotniczy - Lotnisko Chopina radzi sobie z komunikacją prowadzoną przez serwisy społecznościowe. Oprócz profilu na Facebooku lotnisko prowadzi równolegle konta w serwisie Blip i Twitter. Każde z nich ma innych fanów i inne zadania do spełnienia. Blip kierowany jest do odbiorców polskojęzycznych i służy do błyskawicznego informowania o bieżących wydarzeniach na lotnisku. Twitter jest wykorzystywany do interakcji z pasażerami obcojęzycznymi - są tam wrzucane komunikaty w języku angielskim, niemieckim, rosyjskim, a nawet japońskim. Natomiast Facebook ma charakter forum i służy wymianie opinii.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu