BazEkon - The Main Library of the Cracow University of Economics

BazEkon home page

Main menu

Author
Maciejewski Michał (Pitted Cherries)
Title
Mattel : Barbie i Ken w social mediach
Source
Marketing w Praktyce, 2011, nr 4, s. 57-60, fot.
Keyword
Kampanie reklamowe, Formy komunikowania, Strategia komunikowania, Studium przypadku
Advertising campaign, Forms of communication, Communication strategy, Case study
Company
Mattel
Mattel
Abstract
Artykuł opisuje kampanię przeprowadzoną głównie w mediach społecznościowych przez producenta słynnych lalek, firmę Mattel. Polegała ona na stworzeniu profili Barbie i Kena oraz historii ich związku, w której nie zabrakło również rozstania. Kampania koncentruje się na postaci Kena, który pragnie powrotu, a internauci maja pomóc Barbie (za pomocą specjalnej strony internetowej) w podjęciu decyzji, czy ponownie przyjąć jego względy. Kampania była prowadzona również poza internetem, z wykorzystaniem m. in. eventów i billboardów.
Accessibility
The Main Library of the Cracow University of Economics
The Library of Warsaw School of Economics
The Library of University of Economics in Katowice
The Main Library of Poznań University of Economics and Business
The Main Library of the Wroclaw University of Economics
Cited by
Show
ISSN
1425-8315
Language
pol
Share on Facebook Share on Twitter Share on Google+ Share on Pinterest Share on LinkedIn Wyślij znajomemu